Facebook katsetab koostöös mõne maailmakuulsa brändiga võimalust läbi suhtlusvõrgustikus asuvate tootepiltide neid tooteid osta või soovinimekirja lisada.
Facebook hakkab pakkuma piltidel olevate toodete ostuvõimalust
Facebook teeb sellel alal koostööd muuhulgas Fab.comi, Pottery Barni, Wayfairi ja Victoria Secretiga, kirjutab Mashable.com.
Kasutajana ei ole neid tootepilte, millele on vastavad «tahan» ja «osta» nupud lisatud võimalik näha ilma, et kasutaja ise või mõni tema suhtlusvõrgustiku sõpradest ei oleks antud pildi puhul vajutanud «meeldib» nuppu.
Need tootepildid hakkavad esinema Facebooki kasutajate uudisvoogudes. Kasutajatel on võimalik tootepilte oma suhtlusvõrgustiku sõpradega jagada, «tahan» nupule vajutamisega näidata, et ollakse toote omandamisest huvitatud ning soovi korral saab spetsiaalse nupu abil neid ka läbi Facebooki osta.
Viimatinimetatud võimalus eristab Facebooki lahendust ka Pinteresti omast, mille keskkonnas selline ostuvõimalus puudub.