Maailma populaarseim suhtlusvõrgustik teatas eelmisel nädalal, et hakkab pakkuma oma kasutajatele nende postituste tasulist reklaamimisteenust. Forbesis ilmunud artiklis pakutakse teatava irooniaga välja suhtlusvõrgustikule mitmeid uusi võimalusi, kuidas kasutajate pealt raha teenida.
Milliste teenuste eest võiks Facebook veel raha küsida?
Eelmisel nädalal teatas Facebooki insener Abhishek Doshi, et suhtlusvõrgustiku USA kasutajatel, kellel on vähem kui 5000 sõpra, on võimalus oma postitusi reklaamida, käies iga korra eest välja 7 dollarit, kirjutab Forbes.
Sama skeemi katsetati juba mais Facebooki Uus-Meremaa kasutajate peal, kusjuures postituse reklaamimise eest makstav tasu oli pea kolm korda väiksem. Suhtlusvõrgustiku selline samm on pälvinud palju kriitikat, kuid samas on teatava irooniaga leitud ka uusi võimalusi, mille pealt oleks võimalik käibenäljas ettevõttel kasutajate pealt teenida.
Näiteks võiks kasutajad käia välja 5 dollarit Retro-Facebooki eest ehk Timeline'i rakenduse eemaldamise eest, 5 dollarit selle eest, et näha, kui palju ja kes täpsemalt on nende profiili külastanud, samuti võiks raha küsida ebasoovitud postituste uudisvoost eemaldamise eest ning samas ka selle eest, et näha kõikidel Facebooki profiilidel olevat infot.