Kuna kriitika magusate karastusjookide suhtes aina kasvab, teeb Coca-Cola, Pepsi ja Dr Pepper uue müügiautomaadi, mis näitab ostjale nupule vajutamisel konkreetse toote kalorisisaldust.
Coca-Cola automaat hakkab näitama kalorsust
Kaloriloendi asub portaali usatoday.com andmetel automaadi nuppudel ning teatab janusele muuhulgas ka seda, et tal on võimalik valida madalama kalorsusega karastusjook. Ameerika Karastusjookide Assotsiatsiooni sõnul muutuvad tänu sellele lahendusele madala kalorsusega joogid klientidele paremini kättesaadavaks.
Automaadid on osa uuest USA regulatsioonist, mis nõuab söögikohtades ja müügiautomaatidel alates järgmisest aastast teada anda oma toodete kalorisisalduse kohta. «See on oluline samm edasi. Praegu ei mõtle inimesed automaadist kaupa ostes piisavalt tootes sisalduvate kalorite peale. Nuppudel seisvad numbrid panevad inimesi kindlasti rohkem mõtlema,» rääkis uue regulatsiooni välja töötanud Mike Jacobson.
Müügiautomaadid pannakse üles Chicago ja San Antonio munitsipaalhoonetesse 2013. aastal.